Elektroniczna skrzynka podawcza


Elektroniczna Skrzynka Podawcza

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sieradzu

 

 

Adres elektronicznej skrzynki podawczej:
Elektroniczna Skrzynka Podawcza - link

 



Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

  1. Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego;
  2. Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu 07.30 - 15.30 na następujących nośnikach danych:
    1. Dyskietka 1,44 MB
    2. Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0
    3. Płyta CD-RW
 

Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru.
Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

  1. Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem cyfrowym w formacie zgodnym z obowiązującymi przepisami.
  2. Akceptowalne formaty załączników to:
    1. DOC, RTF, ODT
    2. XLS, ODS
    3. CSV
    4. TXT
    5. GIF, TIF, BMP, JPG
    6. PDF
    7. ZIP
  3. Wielkość wszystkich załączników dołączonych do jednego formularza (dokumentu elektronicznego) nie może przekroczyć 3MB .
  4. dokumenty lub nośniki zawierające oprogramowanie złośliwe będą automatycznie odrzucane i nie zostaną rozpatrzone.

 

UWAGA!
Aby można było złożyć wniosek do urzędu konieczne jest posiadanie konta użytkownika na platformie ePUAP - konto jest bezpłatne poniżej adres strony na której to można zrealizować

 

www.epuap.gov.pl

Informacja wytworzona przez:
Marcin Wieczorek , w dniu:  05‑09‑2008 11:32:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marcin Wieczorek
email: pcpr.sieradz@gmail.com
, w dniu:  05‑09‑2008 11:32:00
Data ostatniej aktualizacji:
13‑09‑2016 09:14:03
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie